БАЗОВІ ТЕХНІКИ ТА СТРАТЕГІЇ РОБОТИ ІЗ САМООЦІНКОЮ ТА САМОЦІННІСТЮ

БАЗОВІ ТЕХНІКИ ТА СТРАТЕГІЇ РОБОТИ ІЗ САМООЦІНКОЮ ТА САМОЦІННІСТЮ
БАЗОВІ ТЕХНІКИ ТА СТРАТЕГІЇ РОБОТИ ІЗ САМООЦІНКОЮ ТА САМОЦІННІСТЮ
⌚️2023-09-02 10:00:00 –
?Онлайн-подія
РОБОТА ІЗ СМООЦІНКОЮ ТА САМОЦІННІСТЮ В ПРАКТИЦІ ПСИХОЛОГА
Фактично, кожен клієнт, який звертається до психолога, має труднощі із самооцінкою та самоцінністю. Сам клієнт, звісно, може їх не проговорювати і навіть не усвідомлювати. Проте, з яким би запитом клієнт не звернувся, питання самооцінки проходить червоною лінією при роботі з більшістю запитів.
На тему самооцінки та самоцінності написано масу літератури, створено купу тренінгів, подкастів та технік, але часто під час роботи з цими темами виникає багато запитань та труднощів навіть у досвічених фахівців, вже не кажучи про початківців.
На формування низької самооцінки та самоцінності має вплив багато факторів: психофізіологічні особливості людини, сімейна система та якість прив’язаності до значимих фігур, досвід, який був отриманий у дитинстві або у більш пізньому віці. Але об’єднати їх усіх можна одним поняттям – «незадоволення базових потреб».
Ще А. Маслоу у своїй теорії потреб наголошував на значимості для розвитку психічно здорової особистості задоволення її базових потреб (від найнижчих/первинних «фізіологічних» до найвищих/вторинних «самовираження», «самоактуалізація»).
Дитина народжується із базовими потребами і базовим вектором здорового розвитку (у напрямку фізіологічної
і психологічної особистісної зрілості). Для задоволення базових
психологічних потреб мають бути створені належні умови, в першу чергу з боку батьків, а потім зі сторони суспільства.
Доросла, психічно здорова людина, має можливості створити умови для здоволення своїх потреб, а, відтак, і для укріплення самооцінки та самоцінності власноруч. Звісно, не без допомоги фахівця в галузі ментального здоров'я.
На найближчій зустрічі навчально-супервізійного проекту ми рзом:
– детальніше розберемося у факторах, що впливають на формування самооцінки та самоцінності;
– зрозуміємо якими є види самооцінки та чому здорова самооцінка (і самоцінність є не лише терапевтичними мішенями, але й потужним терапевтичним ресурсом;
– з’ясуємо, які дієві стратегії та ефективні техніки для роботи із самооцінкою та самоцінністю клієнта обрати, враховуючи його індивідуальні особливості та актуальний стан;
– навчимося застосовувати техніки для роботи із самооцінкою на практиці;
– отримаємо відповіді на особисті та професійні запитання та теплу підтримку колег.
Зустріч проводять:
– психологиня, бізнес-коучиня, тренерка та методологиня психопросвітницьких проєктів – Вікторія Дівонька;
– психотерапевтка , тренерка – організаторка психопросвітницьких проєктів, членкиня УАПП- Злата Біневич;
– психологиня, тренерка з mindfulness – Антоніна Кухар.
Навчально-супервізійний проєкт для психологів (а також інших спеціалістів допомагаючих професій), створений для того, щоб:
– допомогти вам почуватися впевненіше в роботі та житті;
– розпочати або розширити практику;
– ефективно та професійно виконувати свою роботу;
– отримувати задоволення та гроші від улюбленої справи.
Тільки ми надаємо можливість працювати зі справжніми клієнтами та переходити з ними в платний формат роботи!
Участь у супервізійних групах та професійне навчання – один із найбільш дієвих засобів, які дозволяють попередити емоційне вигорання.
Зробіть з нами важливі практичні кроки до вашого професійного зростання вже зараз!
Де?
Працюємо онлайн на платформі zoom. Для участі заповніть форму за посиланням і ми з вами звʼяжемося: https://forms.gle/GqiUewGiUxUs6pvL6
Коли?
Щосуботи о 10:00 за Києвом.
Скільки коштує?
300 грн. за 1 (2,5 год.) зустріч.
Наш навчально-супервізійний проєкт є мультимодальним, саме тому він корисний для спеціалістів, що представляють різні модальності та підходи.
Джерело заходу: https://www.facebook.com/602047548674985