курс "Робота психолога з дітьми, підлітками та їх батьками"
курс "Робота психолога з дітьми, підлітками та їх батьками"
Не пропустить подію, додайте в гугл календар: 👉 додати📅
курс "Робота психолога з дітьми, підлітками та їх батьками"
⌚️2024-01-22 20:00:00 – 2024-01-22 23:00:00
🏢Онлайн-подія
РОБОТА ПСИХОЛОГА З ДІТЬМИ, ПІДЛІТКАМИ ТА ЇХ БАТЬКАМИ
Курс для психологів, батьків та людей допомагаючих професій
Робота з дітьми один з найперспективніших та найцікавіших напрямків роботи в практичній психології. Потреба у спеціалістах ментального здоров’я у сфері роботи з дітьми та сім’ями стрімко зростає. В Україні, зокрема, це продиктовано умовами воєнного стану.
Усі запити на консультування та терапію дітей поділяються на дві великі групи: психологічні та психоневрологічні. З останніми можуть працювати спеціально підготовані (клінічні) психологи та лікарі.
Основні причини психологічних труднощів дітей та підлітків є наступними: сварки між батьками, розлучення та виховання підлітка лише одним із них, наявність антипатичного молодшого / старшого брата чи сестри, надмірний контроль та насильство з боку дорослих або, навпаки, відсутність належного виховання (все дозволено). Поведінку клієнта, особливо маленького, варто розглянути як наслідок дисфункції усередині сім’ї, установлених в ній звичаїв і взаємодії між її членами, негативний вплив зовнішнього оточення (шкільних колективів), булінг тощо.
Причини (види) психоневрологічних порушень наступні: клінічний психіатричний синдром; відставання у поведінковому розвитку, органічна патологія; аномальні психосоціальні умови та інше.
Діагностика психоемоційних негараздів у дітей і підлітків буває складною, адже в незрілому віці нелегко визначити: та чи інша поведінка – це прояв психічного захворювання або варіант кризового розвитку, який може із часом повністю компенсуватися.
У допомогу психологам, соціальним працівникам, спеціалістам допомагаючих професій та батькам ми розробили цей мультимодальний курс.
Програма курсу:
1. Психологічно-вікові норми:
• функціонування психіки згідно віку;
• провідна діяльність особистості за віковими показниками;
• критерії оцінки зрілості організму дитини;
• діагностичні вікові методики.
2. Співпраця психолога з батьками:
• як побудувати першу розмову з батьками;
• етапи бесіди;
• діагностика дитячо-батьківських відносин.
3. Чого бояться діти?
•види дитячих страхів;
•визначення норми страхів у різному віці;
•практичні інструменти арт-терапії у роботі з страхами.
4. Допомога дітям, що стали свідками війни:
•діагностика ПТСР згідно вікових критерій;
•практичні інструменти для стабілізації та гармонізації стану у подоланні посттравматичного стресу у дітей.
5. Робота з дітьми, які переживають важку втрату:
•визначення розуміння смерті згідно віку;
•реакція дітей на горе;
•допомога дітям у скорботі;
•практичні рекомендації для тих, то поруч;
•практикум у допомозі прожиття та прийняття втрати.
6. Дитяча агресія, причини та рішення:
• характеристики агресивної дитини;
• міфи про агресію;
• види та причини виникнення агресії та поведінкової реакції на неї;
• методи діагностики рівня агресії та ії корекції.
7. Дитяча крадіжка та брехня:
•причини, симптоми;
•практичні способи вирішення.
8. Особливості роботи з дітьми постраждалими від насилля:
•види та форми насилля;
•причини виникнення та застосування насилля над дітьми;
•психологічні наслідки;
•діагностика та способи роботи з дітьми.
9. Суїцидальні тенденції у дітей:
•види та форми;
•причини виникнення;
•діагностика та інструменти роботи з дітьми.
10. Супервізія. Підсумки курсу.
Зустріч проводять:
– сертифікована арт-терапевтка, психологиня у роботі з дітьми, батьками та дітьми, які мають особливі освітні потреби – Заріна Лєбєдєва.
– психологиня, тренерка та методологиня психопросвітницьких проєктів – Вікторія Дівонька.
– психотерапевтка, психологиня, тренерка психологічних заходів – Злата Біневич.
Найближча зустріч буде присвячена темі “Співпраця психолога з батьками”, під час якої, зокрема, розглянемо такі поняття та процеси як:
•провести з батьками першу зустріч та про те, що таке батьківські консультації та чим вони відрізняються від звичайних;
•як вибудувати надійний терапевтичний альянс з батьками;
•як продіагностувати батьківсько-дитячі та родинні стосунки, зокрема через проективні методики.
Додатково ви отримаєте запис лекції: “Запитання, які варто поставити батькам, при роботі з дітьми та чек-лист із запитаннями.
Курс проводиться в рамках навчально-супервізійного проєкту для психологів.
Навчально-супервізійний проєкт для психологів (а також інших спеціалістів допомагаючих професій), створений для того, щоб:
– допомогти вам почуватися впевненіше в роботі та житті;
– розпочати або розширити практику;
– ефективно та професійно виконувати свою роботу;
– отримувати задоволення та гроші від улюбленої справи.
Тільки ми надаємо можливість працювати зі справжніми клієнтами та переходити з ними у платний формат роботи!
Участь у супервізійних групах та професійне навчання – один із найбільш дієвих засобів, які дозволяють попередити емоційне вигорання.
Зробіть з нами важливі практичні кроки до вашого професійного зростання вже зараз!
Де?
Працюємо он-лайн на платформі zoom. Для участі заповніть форму за посиланням і ми з вами звʼяжемося:
https://t.me/protrainingsa_winwin
Джерело заходу: https://www.facebook.com/1514886622689414