Тренінг. Особливості консультування невмотивованих клієнтів + групова супервізія

Тренінг. Особливості консультування невмотивованих клієнтів + групова супервізія
Не пропустить подію, додайте в гугл календар: 👉 додати📅
Тренінг. Особливості консультування невмотивованих клієнтів + групова супервізія
⌚️2024-02-17 15:00:00 –
🏢Онлайн-подія
ОСОБЛИВОСТІ КОНСУЛЬТУВАННЯ НЕВМОТИВОВАНИХ КЛІЄНТІВ БТС 2.0
Люди звертаються до психолога з різних причин і з різними очікуваннями. Це може включати депресію, тривожність, стрес. Можуть шукати допомогу через проблеми у стосунках, конфлікти в сім'ї, проблеми з комунікацією або низьку самооцінку. Деякі люди звертаються до психолога для самопізнання, розвитку особистих навичок та досягнення свого потенціалу.
Що стосується очікувань, вони можуть значно відрізнятися. Хтось шукає просто можливість висловити свої почуття та отримати емоційну підтримку. Інші можуть чекати конкретних порад та стратегій для подолання труднощів. Багато людей очікують від психолога розуміння, емпатії та конфіденційності.
Але деякі клієнти можуть бути не замотивовані на співпрацю зі спеціалістом.
Вони можуть відмовлятися визнавати, що у них є проблема або що потребують допомоги, також вважати, що самі впораються або що їхні проблеми не настільки серйозні.
Страх засудження, неприйняття або розкриття особистої інформації може стати перешкодою для співпраці.
Клієнти можуть мати нереалістичні очікування від терапії або очікувати, що проблема буде вирішена дуже швидко. Якщо ці очікування не відповідають реальності, це може вивести їх з-під співпраці.
Іноді клієнти можуть відчувати, що їхні цінності, переконання або особистість не відповідають психологу, що може призвести до неприязності або відмови в співпраці.
Якщо у людини були негативні досвіди з попередніми спробами звернення до спеціалістів, зрозуміло чому вона відчуває недовіру до подальшої співпраці.
Чи варто говорити, що такі клієнти не надто замотивовані на співпрацю зі спеціалістом. Робота психолога з невмотивованими клієнтами викликає багато напруги та є фактором ризику вигорання, що не лише знижує ефективність самої терапії, але й шкодить психіці спеціаліста. Важливо враховувати ці фактори та працювати над їх вирішенням в рамках терапевтичного процесу для покращення співпраці та досягнення позитивних результатів.
На найближчій зустрічі навчально-супервізійного проєкту ми разом:
– детальніше розберемося у типах “невмотивованих” клієнтів та відповідних механізмах мотивації;
– зрозуміємо, чому первинна мотивація роботи з психологом часто є мотивацією зі знаком мінус;
– з’ясуємо, які дієві стратегії та ефективні техніки ми можемо застосувати для роботи з мотивацією клієнта;
– відкриємо для себе, як працювати з клієнтом так, щоб мотивувати його на роботу в консультації та терапії, не стресувати й не вигорати при цьому;
– проведемо групову супервізію конкретного випадку.
Зустріч відбувається в рамках курсу “Базові техніки та стратегії консультування клієнтів 2.0".
https://t.me/protrainingsa_winwin
Джерело заходу: https://www.facebook.com/404382125423230