Згідно із Законом України «Про захист прав споживачів» ви маєте право повернути або обміняти товар-тарифи з будь-якої причини протягом 14 днів з моменту покупки, за дотриманням зазначених нижче умов та положень.

ОБМІН І ПОВЕРНЕННЯ ПОСЛУГ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ

Ви можете обміняти товар-тарифи належної якості на аналогічний товар-тарифи або інший товар з відшкодуванням цінової різниці, або повернути гроші. Обмін товару-тарифів проводиться протягом 14 днів.

Ми також маємо право відмовити вам у заміні товару-тарифів або його поверненні, якщо:

з моменту придбання товару пройшло понад 14 днів без урахування дня покупки;
Ви використали більше половини послуг у придбанному тарифі;

Звертаємо Вашу увагу, що згідно з п.3 ст.4 Закону України «Про захист прав споживачів» покупець зобов’язаний:

перед початком експлуатації товару-тарифів уважно ознайомитись із умовами тарифу;
у разі необхідності отримати роз’яснення та консультацію щодо умов, особливостей та правил використання послуг – до початку придбання та використання послуг, тарифів;

УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРІВ НЕНАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ

Відповідно до статті 8 (частина 14) Закону України “Про захист прав споживачів”, у разі виникнення сумнівів в якості наданих послуг, за бажанням покупця може бути проведена незалежна експертиза, при цьому, при встановленні повної/заявленої функціональності послуг, Витрати проведення експертизи відшкодовує покупець. Обмін послуг або повернення коштів за нього виконується лише після отримання результатів незалежної експертизи, яка встановила, що послуги не відповідають заявленим характеристикам.

Надавач послуг city-afisha.kiev.ua також залишає за собою право без попереднього повідомлення вносити зміни в складові тарифу, ківлькість та функції для покращення послуг.

Якщо у Вас виникли підозри, що наші послуги не працють належним чином, несправні або ви не розумієте як ними користуватися, будь ласка, виконайте такі дії:

зв’яжіться з нами будь-яким зручним для вас способом, інформація вказана в розділі контакти.
напишіть нам на будь який канал звьязку вказанний у контатах і постарайтеся максимально докладно описати проблему. Після отримання листа наш сервіс-менеджер зв’яжеться з вами для уточнення деталей та допомоги у вирішенні цієї проблеми.

ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ

Відповідно до Закону України “Про захист прав споживачів” повернення грошей провадиться у строк до 7 днів з моменту отримання та погодження претензії на невідповідність заявленим функціям.

Повернення коштів здійснюється тим самим способом і тій самій особі, якою було сплачено замовлення.

Звертаємо вашу увагу на те, що у разі оплати послуг банківською картою термін повернення грошей залежить від політики банку-емітента картки.