МІСТО ЛЬВІВ / Сайт Львова / Афіша Львів

Місто Київ

Core Web Vitals – більше, ніж вирішальний фактор

Core Web Vitals – більше, ніж вирішальний фактор
Поділитися з друзями:

Джон Мюллер з Google підтвердив на Reddit, що фактор ранжирування Core Web Vitals – це більше, ніж вирішальний фактор. Веб-студія filandor розробляє сайти з врахуванням показників Core Web Vitals.

Джон Мюллер з Google відповів на питання на Reddit, у якому висловив скептицизм щодо Core Web Vitals як фактор ранжування. Мюллер підтвердив важливість CWV як фактора ранжирування і зазначив, що це набагато більше, ніж просто вирішальний фактор.

Враховуючи нещодавню історію Google щодо зниження очікувань досягнення вищих позицій з високим показником основних веб-показників, цілком розумно дотримуватись думки, що фактор ранжирування CWV є другорядним та легковажним сигналом ранжування.

Чинник ранжування CWV – більше, ніж вирішальний фактор

Відповідь Джона Мюллера з Google підтвердила, що основні веб-життєві показники не слід скидати з рахунків як фактор ранжирування.

Він наполягав у тому, що у деяких ділянках це відчувається сильніше, ніж інших.

Мюллер писав:

  • «Це фактор ранжирування, і це більше, ніж вирішальний фактор, але він також не замінює релевантності.
  • Залежно від сайтів, на яких ви працюєте, ви можете помітити це більше чи менше.
  • Частина вашої ролі як SEO-фахівця – розглянути всі можливі варіанти оптимізації та з’ясувати, на які з них варто витратити час.
  • Будь-який інструмент SEO видасть десятки чи сотні «рекомендацій», більшість з яких не матимуть відношення до видимості вашого сайту у пошуку.
  • Щоб знайти елементи, над якими має сенс працювати, потрібний досвід».

CWV має цінність не лише як сигнал ранжирування

Потім Мюллер заявив, що цінність CWV виходить за рамки сигналу ранжування, справедливо відзначивши, що досвід користувача, пов’язаний зі швидкістю, може вплинути на те, скільки заробляє веб-сайт.

Він вказав на приреченість на провал просування сайту на вершину пошукової видачі тільки для того, щоб доходи ніколи не досягли свого потенціалу через низьку швидкість сторінки.

Це добрий момент!

Мюллер писав:

«Ще одна річ, яку слід пам’ятати, коли йдеться про основні веб-життєві показники, полягає в тому, що це більше, ніж випадковий фактор ранжування, це також те, що впливає на зручність використання вашого сайту після того, як він ранжується. (Коли люди дійсно відвідують його).

Якщо ви отримуєте більше трафіку (в результаті інших зусиль з SEO) і ваш коефіцієнт конверсії низький, цей трафік не буде таким корисним, як якщо б у вас був вищий коефіцієнт конверсії (за умови, що UX/швидкість впливають на ваш коефіцієнт конверсії, що зазвичай і відбувається). .

CWV — чудовий спосіб розпізнати та кількісно оцінити типові роздратування користувачів».

Основні веб-показники важливі

Мюллер заявив, що Core Web Vitals сильніший і важливіший, ніж тай-брейк. Він також зазначив, наскільки важливими є швидкість і якість сторінок для монетизації веб-сайту в повній мірі його потенціалу.

Мюллер згадав коефіцієнти конверсії, але швидкість сторінки також може покращити покази реклами, оскільки менше людей залишатимуть сайт, якщо сторінка буде якісною.

Питання - відповіді:

Коментарі

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Афіша Львів / Афіша Львів сьогодні - портал міста №1
Афіша Львів / Афіша Львів сьогодні - портал міста №1
Афіша Одеса
Афіша Одеса
заказать сайт под ключ
filandor.com