Як організувати виїзний фуршет або кейтеринг у міських просторах
Кейтеринг – це організація виїзного харчування. Назва цієї послуги перекладається з англійської мови як постачати провізію та догоджати. Вона походить із США, де особливо розвинений та користується великим попитом сервіс із доставки обідів в офіси та на промислові підприємства. В Україні такий вид обслуговування з’явився відносно нещодавно – на початку XXI століття. У Києві він зараз стрімко набирає популярності. За його допомогою організовують:
- фуршети,
- банкети,
- корпоративи,
- презентації,
- тематичні, післяконцертні чи прем’єрні вечірки тощо.
Що потрібно мати для організації виїзного заходу?
У залежності від місця проведення заходу – у приміщенні чи на вулиці – необхідні певні меблеві конструкції:
- столи;
- стільці;
- лавки.
Вони мають бути виготовлені на основі металевого каркасу з пластиковими поверхнями, що легко миються. Завдяки складному механізму такі меблі легко транспортувати, у складеному вигляді вони займають мінімум місця. Їх підготовка до меблів до експлуатації займає кілька хвилин. Якщо готові страви та напої доставляються до офісу чи підприємства, де є їдальня або конференц-зала для зборів та урочистостей, додаткові меблі та посуд не потрібні. У більшості випадків використовується одноразове столове приладдя, таке як пластикові тарілки, ложки, виделки, ножі, стакани.
При організації виїзного заходу зазвичай використовуються:
- термоконтейнери для їжі. Вони дозволяють підтримувати заданий температурний режим протягом тривалого часу. Спеціальні акумулятори холоду чи тепла визначають внутрішній режим контейнера, а демонструють його параметри електронні (чи хімічні) термоіндикатори. Внутрішній об’єм може становити від 6 до 242 літрів, а вага порожніх термоконтейнерів мінімальна. Вони легко миються, зручно штабелюються, їх легко транспортувати та переносити завдяки надійним ручкам. Тепловтрата у якісних професійних термоконтейнерах становить близько 2 ℃ на годину;
- термовідра та гастроємності з високоякісної нержавіючої сталі використовують для перевезення великої кількості їжі та її роздачі. Вони здатні довго підтримувати температуру в найширшому діапазоні від -40 до +100 ℃. Їх об’єм може становити від 10 до 50 літрів. Мають чудову стійкість до механічних впливів, екологічні, безпечні та мають захист від протікання (гумові ущільнювачі);
- чафіндіші, марміти та теплові мости – обладнання для кейтерингу, призначене для підігріву їжі. Чафіндіш виконує відразу кілька функцій здійснює нагрів, що виключає підгоряння, зберігає ідеальний смак продуктів, підтримує задану температуру страв в діапазоні від +20 до +85 ℃ і забезпечує ефектну презентацію страв;
- мобільні кавові станції та термопоти діаметром до 190 мм. Завдяки їм процес частування гостей заходу гарячою кавою та чаєм відбувається акуратно, культурно та ефективно;
- термосумки та термопідноси. Це порівняно недорогий, але дуже легкий та зручний інвентар з кількома відсіками. Він має гарячі та холодні зони, між якими зручно розміщуються столове приладдя, готові страви та напої;
- диспенсери використовуються для порційної подачі кави та гарячого шоколаду, а також для збереження, охолодження та подачі соків, морсів та молока.
Що таке інноваційний кейтеринг?
У галузі громадського харчування, де кожен захід має бути унікальним, а очікування клієнтів дедалі вищі, інновації стають не вибором, а необхідністю. Вони дозволяють створювати персоналізований досвід, що відповідає індивідуальним потребам та перевагам клієнтів, які бажають більшого, ніж стандартне меню та традиційне обслуговування. У такому випадку важливий не лише смак, а й креативна подача страв.
1. Кухня-фьюжн – поєднання традицій та сучасності
Це чудова можливість поекспериментувати зі стравами різних кухонь світу, створюючи незвичайні поєднання, що сприймаються як щось зовсім нове та захоплююче. Наприклад, можна поєднати українські пельмені з азіатськими спеціями або запропонувати дегустацію вин, сирів або спеціальних напоїв, які ідеально підходять до страв, що подаються.
2. Еко-харчування
Зосередьтеся на використанні місцевих сезонних продуктів. Це дозволяє не тільки підтримувати місцевих фермерів та навколишнє середовище, але й пропонувати клієнтам страви із завжди свіжих і високо якісних продуктів. Додатковою перевагою може стати меню, яке змінюється в залежності від сезону.
3. Дієтичне меню
Запропонуйте здорові та легкі страви. Зараз усе більше людей звертають увагу на здорове харчування, тому такі варіанти обов’язково будуть гідно оцінені. Розмова з клієнтом про дієтичні уподобання та алергію гостей дозволить скласти меню, яке підійде кожному учаснику заходів. Додатковою перевагою буде можливість вибору між різними типами дієти: вегетаріанської, веганської, безглютенової.
4. Персоналізовані страви та десерти
Здивуйте своїх гостей індивідуально підготовленими стравами. Зокрема персоналізоване печиво з іменами гостей або станції, де кожен зможе скласти з доступних інгредієнтів свою піцу або десерт.
5. Інтерактивні кулінарні станції
Живі кулінарні шоу та майстер-класи дозволяють гостям не лише насолодитися їжею, а й стати частиною творчого процесу її створення. Це дозволить присутнім взаємодіяти між собою та вибирати страви за своїми уподобаннями, що сприятиме теплій і затишній атмосфері.
Питання - відповіді:
Як розрахувати кількість їжі?
200-250 г на людину. Враховуйте час заходу, тип події та склад гостей
Як вибрати кейтерингову компанію?
Перевіряйте портфоліо, рекомендації, сертифікати. Оцініть: Якість страв Досвід роботи Ціновий діапазон Відгуки клієнтів Різноманітність меню